چرا تعمیرات کامپیوتر در محل شما، بهتر است؟

چرا تعمیرات کامپیوتر در محل شما، بهتر است؟

تاکنون به مزایای تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل خودتان فکر کرده اید؟ در این مقاله به معایب عدم تعمیر سیستم در محل، می پردازیم.

  1. احتمال تکرار مشکل و یا بروز مشکل جدید پس از حمل

در تعمیر گاه های موجود در سطح شهر به شما امکان و فرصت کافی برای تست عملکرد درست سیستم داده نخواهد شد. پس از بازگشت به منزل و یا تحویل سیستم تعمیر شده در محل کارتان متوجه ایراد های دیگری خواهید شد و به ناچار دوباره باید به تعمیرگاه مراجعه کنید و ....

  1. عدم امکان آموزش استفاده صحیح در برخی موارد

در هیچ شرکت و یا تعمیرگاهی شما مانند دفتر کار و منزل خود احساس راحتی نخواهید کرد و نخواهید توانست آموزش های لازم برای استفاده صحیح و کامل از سیستم خود را دریافت کنید.

  1. احتمال بالا رفتن هزینه بدلیل دستکاری افراد غیر متخصص

شما نمی بینید که بر روی سیستم شما چه کسی چه کاری انجام می دهد. آیا شخص مورد نظر، کارشناس حرفه ای تعمیرات است و یا در حال یادگیری و آموزش می باشد؟

  1. احتمال سرقت اطلاعات خصوصی

مهم ترین مزیت تعمیرات در محل و عدم خروج تجهیزات کامپیوتری و لپ تاپ و ... را می توان حفظ اسرار و اطلاعات شخصی موجود دانست. موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ حاوی اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند که نباید آنها را بدون نظارت کامل به دست افراد ناشناس قرار داد.

  1. احتمال بروز خطا به دلیل انجام چندین کار به صورت همزمان

در تعمیرگاه ها چندین کار بر روی چندین سیستم همزمان در حال انجام شدن است که احتمال افزایش خطای انسانی را در پی دارد. در صورت اعزام کارشناس توسط امداد کامپیوتر تهران یک کارشناس خبره فقط و فقط بر روی سیستم شما کار می کند و تمرکز حواس صد درصدی برای انجام درست کار شما دارد.

  1. مدت زمان انجام کار طولانی

در زمان تحویل سیستم به تعمیرگاه ها به شما قول تعمیر سه روزه را خواهند داد. این در حالی است که پس از پایان این سه روز با شما تماس گرفته و به بهانه های واهی کار شما را به تاخیر می اندازند. این در حالی است که کارشناسان امداد کامپیوتر تهران ظرف مدت یک ساعت در محل شما حضور پیدا می کنند و همان روز سیستم شما را تعمیر و صحیح و سالم تحویل شما می دهند.

  1. تحمل ترافیک جهت ایاب و ذهاب

ما در تهران زندگی می کنیم، شهری آلوده و پر از سر و صدا و مهم تر از همه شهری با ترافیک فراوان. اگر بخواهید خودتان شخصا کامپیوترتان را تا تعمیرگاه حمل کنید و دوباره پس از گذشت چند روز آن را تحویل بگیرید علاوه بر صرف زمان چند ساعته و قبول هزینه و شاید جریمه های پلیس و طرح های ترافیکی، خطرات این خروج را نیز باید به جان بخرید. بیایید و با جان و مال خود بازی نکنید و بدانید که بهتر است به کسب و کار خود بپردازید و یا در منزلتان استراحت کنید و خدمات کامپیوتری در محل را برگزینید.

و بسیاری از دلایل دیگر که خودتان بهتر می دانید.

اگر کامپیوتر شما به مشکل خورده و یا از کارکرد شبکه خود ناراضی هستید و یا ویروس کار شما را مختل کرده، همین الان تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره و ثبت سفارش: 66 13 27 76

تلفن پشتیبانی: 390 90 77 0910


چاپ   ایمیل